OPPO, brandul global de tehnologie, sărbătorește trei ani de la intrarea pe piața din România, având în prezent, o notorietate de peste 70% în rândul populației. În primele luni ale acestui an, OPPO a lansat pe piața locală 3 noi modele de smartphone-uri, 2 tipuri de căști wireless și o tabletă, extinzând portofoliul de produse astfel încât să răspundă tuturor cerințelor utilizatorilor români.
Întrebarea cărămidă: Vom găsi și produse speciale pentru cei care activează în construcții?
Yang Shaohua, General Manager OPPO România: Anul acesta ne-am concentrat pe extinderea portofoliului pentru a acoperi cele mai solicitate categorii de produse din piață, iar până la finalul anului vom continua să adăugăm noi modele din cunoscuta gamă Reno, precum și produse de volum din seria A. Piețele europene, inclusiv România, sunt importante pentru OPPO, iar compania are planuri ambițioase, pe termen lung fiindcă suntem aici pentru a rămâne! Chiar dacă mediul extern al industriei smartphone-urilor este provocator, rămânem activi și operaționali, continuând să fim tot mai aproape de consumatorii noștri și să le oferim cea mai bună experiență de produse și tehnologie.
Despre OPPO
OPPO este un brand global de dispozitive inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil – „Smiley Face” – în 2008, OPPO a fost în căutarea neîncetată a sinergiei perfecte dintre estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, în frunte cu seriile Find și Reno. Dincolo de dispozitive, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul de operare ColorOS și servicii de internet, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este un brand prezent în peste 60 de țări și regiuni, cu peste 40.000 de angajați care au ca scop crearea unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume.